Nieuwe Hago-directeuren Marketing & Sales; en Verkoop

Ben ter Horst (l) en Patrick Wiggerman beiden van Hago

Om de marktpositie van Hago verder te verstevigen en het bestaande volume te behouden in een krimpende markt, is een ijzersterke focus op de markt noodzakelijk. Om die woorden kracht bij te zetten, is Ben ter Horst benoemd tot directeur Marketing & Sales en Patrick Wiggerman neemt als directeur Verkoop de leiding over het verkoopteam.

De nieuwe aanstellingen komen voort uit een aantal organisatiewijzigingen bij Hago die per 1 januari 2012 ingaan. Om adequaat de focus op de markt te versterken, ontwikkelt Hago nieuwe concepten die aansluiten op de ontwikkelingen in de markt.

Samen sterker

Verkoop, verkoopondersteuning, marketing en communicatie dragen wezenlijk bij aan de
marktpositie van Hago, maar vragen afzonderlijk om een specialistische manier van aansturing. Zo gaat directeur Marketing & Sales Ben ter Horst zich richten op een nog betere aansluiting van marketing op sales. Wiggerman: “Ben gaat vanuit creativiteit nieuwe mogelijkheden ontdekken en initiatieven à la Hago Next ontwikkelen. Aan mij en mijn team de taak ze aan de man te brengen. Ben gooit de ballen op en ik kop ze in, zou je kunnen stellen.”

Hago Next

Ben ter Horst blijft overigens eindverantwoordelijk voor Hago Next. “Ik blijf volop betrokken bij de verdere uitrol ervan en probeer vergelijkbare initiatieven te lanceren.”

Informatie: www.hago.nl

Op de foto: Directeur Marketing & Sales Ben ter Horst (links) en directeur Verkoop Patrick Wiggerman

Reageren?