Romaro lanceert nieuwe huisstijl

Romaro

Romaro heeft een nieuwe huisstijl per 1 januari 2012. Het geel en donkerblauw heeft plaatsgemaakt voor een aantal heldere blauwtinten met een modern logo op een witte achtergrond.

Briefpapier, visitekaartjes, werkkleding en auto’s zijn met ingang van het nieuwe jaar veranderd met deze nieuwe ‘corporate identity’.

Voordat Romaro met de ontwikkeling van het nieuwe uiterlijk begon, heeft Romaro zichzelf eerst een aantal kritische vragen gesteld. Wie zijn we? Waar staan we voor? En welke principes streven we na?

Duurzaam ondernemen

Tijdens het proces werd steeds duidelijker waar Romaro zich als facilitaire dienstverlener in wil onderscheiden en wat als organisatie belangrijk is. Zoals duurzaam werken en een maatschappelijk verantwoorde onderneming zijn waarbij de betrokkenheid van het personeel centraal staat.

Naamswijziging

Gelijktijdig met de aanpassing van de huisstijl gaan Romaro Schoonhouden Gebouwen bv, VDL bv, Jobeto bv en Progaz bv per 1 januari 2012 op in twee nieuwe werkmaatschappijen: Romaro Schoonhouden Gebouwen bv (voor alle schoonmaakwerkzaamheden en specialistische reiniging in, aan en rondom gebouwen) en Romaro Industriële Service bv (industriële reiniging en gekwalificeerde servicegerelateerde bedrijfsdiensten ten behoeve van bedrijfsterreinen, havengebieden, fabrieken en loodsen).

Informatie: www.romaro.nl

Reageren?