Facilicom Services Group maakt gastheerschap kernwaarde

Facilicom Services Group

Traditionele waarden als gastvrijheid en emotionele beleving staan tegenwoordig weer volop in de belangstelling. Als marktleider in facilitaire dienstverlening constateert Facilicom Services Group dat gastheerschap en beleving ook in het professionele werkveld steeds belangrijker worden.

Daarom is de onderneming vorig jaar gestart met de implementatie van het grensverleggende programma Hostmanship voor al haar medewerkers.

De kunst van het welkom heten

Hostmanship is de kunst van het welkom heten; het draait om individuele aandacht, hoffelijkheid, en wederzijds respect en vertrouwen. De essentie van Hostmanship is vastgelegd in zes principes: dienen, het geheel zien, verantwoordelijkheid nemen, consideratie hebben, dialoog voeren en kennis hebben.

Hostmanship is méér dan een kunstje: Facilicom wil hiermee de contouren neerzetten van een nieuwe bedrijfsfilosofie. Zowel klanten als medewerkers hebben enthousiast gereageerd: hoffelijkheid wordt vrijwel altijd beantwoord!

Hostmanship de toekomst van facilitaire dienstverlening

Facilicom gelooft dat Hostmanship de toekomst is van de facilitaire dienstverlening. Geert van de Laar, concerndirecteur facilitaire bedrijven Nederland, zou u graag willen inspireren en vertellen over de waardevolle ervaringen tot nu toe. Wij hopen dat u op uw beurt uw lezers wilt informeren over deze vernieuwende visie.

Informatie: www.facilicom.nl

 

Reageren?