Hago Next genomineerd voor NIMA Launch

Hago Next

Onlangs is bekend geworden dat Hago Next meedingt naar een toonaangevende prijs: de NIMA Marketing Launch. Alleen recent gelanceerde bedrijven met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt en aantoonbaar goede resultaten kwamen hiervoor in aanmerking.

Een nominatie waarmee Hago Next hoopt de schoonmaakbranche te prikkelen. Uiteindelijk wil Hago Next ook andere bedrijven stimuleren voor de nieuwe generatie schoonmaak.

Hago Next ‘munt uit in creativiteit’

NIMA, het Nederlands instituut voor Marketing, reikt op 22 november a.s. weer de NIMA Awards uit. Dit jaar staat deze uitreiking in het teken van: Make the difference. Voor de nieuwe categorie voor nieuwe bedrijfslancering wordt dit jaar een thema-award uitgereikt. 

Het concept van Hago Next munt volgens de jury uit in creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, een groeiend marktaandeel, grootse idealen en vernieuwing in het marktsegment.

‘Droombaan schoonmaakmedewerkers’

Daniëlle Overweg, Marketing Manager Vebego en medegrondlegger van Hago Next: “Hago Next is gebaseerd op een droom: we wilden de droombaan creëren voor onze schoonmaakmedewerkers en klanten in de hele branche blij maken met schoonmaakdienstverlening.

“Dat is een totaal nieuw beeld van het werk, dat toch last heeft van een stevig imagoprobleem. En een ding waar ik persoonlijk heel blij mee ben: het werkt! Klanttevredenheid van boven de 8, medewerkerstevredenheid boven de 8, laag verloop en laag verzuim, en geen verrassingen in kosten achteraf met een plafondbedrag.

“De kracht van Hago Next is eigenlijk heel simpel: luisteren naar de pijnpunten van onze medewerkers en klanten en deze vertalen naar oplossingen. Dat is de nieuwe generatie schoonmaak, ingeluid door Hago Next.”

Code Verantwoordelijk Marktgedrag

Hago Next, onderdeel van Hago Nederland B.V.,  is in januari 2011 gelanceerd en groeide tegen de marktkrimp in met mooie referenties. Door middel van co-creatie zijn grote klanten als Coca Cola, Hay Group, Achmea, MVO Nederland , T-Mobile en UPC een samenwerkingsovereenkomst met Hago Next aangegaan.

Klanten die ook de Code Verantwoordelijk Marktgedrag steunen. In deze Code spreken opdrachtgevers, schoonmaakbedrijven, intermediairs en vakbonden de intentie uit om te komen tot een beter functionerende schoonmaakbranche met gezonde marktverhoudingen.

Van 2 ton naar 5 miljoen

“Hago Next maakt echt het verschil”, vertelt Ben ter Horst, directeur van Hago Next. “In anderhalf jaar tijd is het bedrijf gegroeid van 20 naar 206 medewerkers. De omzet steeg van een kleine twee ton naar 5 miljoen in 2012.

“De cijfers onderstrepen dat opdrachtgevers toe zijn aan een nieuwe manier van schoonmaak waarin kwaliteit de boventoon voert met een transparant opgebouwde prijs. Zichtbaar en transparant, uitgevoerd door vakmensen.”

Informatie: www.hagonext.nl, www.nima.nl

 

Reageren?