Gom weer drie jaar hoofdsponsor beroepsvereniging FMN

Gom weer drie jaar hoofdsponsor FMN

Schoonmaakbedrijf Gom en beroepsvereniging Facility Management Nederland (FMN) zijn overeengekomen dat het bedrijf voor wederom drie jaar als hoofdsponsor verbonden blijft aan de vereniging. Dit werd op 15 november bekendgemaakt tijdens de algemene ledenvergadering van FMN bij Rabobank Nederland in Utrecht.

Gom is al sinds 2003 hoofdsponsor van FMN en blijft dit nu tenminste tot en met 2015.

Schoonmaakdivisie van de Facilicom Services Group

Namens Gom, de schoonmaakdivisie van de Facilicom Services Group, werd de overeenkomst bekrachtigd door algemeen directeur Rob Alsema. Alsema verklaarde dat Gom FMN blijft ondersteunen omdat hij gelooft in duurzame relaties.

Hij vindt het waardevol om ook in deze economisch moeilijke tijd FMN te sponsoren. Alsema: ‘FMN is een actieve vereniging waar men elkaar ontmoet en kennis deelt en dat vindt Gom heel belangrijk. Wij geloven dat kennis zich vermenigvuldigt, juist door het te delen. Dat zowel FMN als Gom, vanuit elk hun functie, steeds meer de rol van opinionleader krijgen, is dan ook verklaarbaar.’ 

‘Zonder sponsoren niet mogelijk’

FMN voorzitter ad interim Ian van der Pool is verheugd met de continuering van het succesvolle partnership tussen Gom en FMN. Daarnaast onderstreepte hij het belang van de sponsor voor FMN: ‘Zonder sponsoren als Gom zou het allemaal niet mogelijk zijn.’

Informatie: www.gomschoonhouden.nl

 

Reageren?