Facilicom lanceert mobiele sites op Vakbeurs Facilitair

Facilicom Services Group

Facilitair dienstverlener Facilicom Services Group lanceert als een van de eerste facilitaire organisaties van Nederland twee mobiele sites. Eén mobiele site geeft inzicht in de wijze waarop Het Nieuwe Werken binnen een organisatie geïmplementeerd kan worden en welke consequenties dit heeft op de facilitaire organisatie en één site biedt inzicht in de wijze waarop Hostmanship een rol kan spelen in een organisatie.

De mobiele sites worden tijdens de Vakbeurs Facilitair voor het eerst aan het publiek getoond.

Het Nieuwe Werken biedt kansen

Geert van de Laar, concerndirecteur facilitaire bedrijven Nederland van Facilicom: ‘Organisaties omhelzen Het Nieuwe Werken massaal, zo lijkt het, en richten het gebouw anders in, met taakgerichte werkplekken en veel ruimte voor overleg. Zo ontstaan fraaie ruimtes die op elk moment van de dag mooi en aantrekkelijk moeten blijven. We zien nog te vaak organisaties die overschakelen op Het Nieuwe Werken en daarbij de facilitaire organisatie traditioneel inrichten en dat levert vaak problemen op.

‘Met onze nieuwe mobiele websites maken wij inzichtelijk voor welke keuzes organisaties staan zodra zij Het Nieuwe Werken willen implementeren’, aldus Van de Laar. ‘Facilicom is de facilitair dienstverlener die organisaties bijstaat in de verandering die Het Nieuwe Werken met zich meebrengt.’

Soft en hard services

Het heeft als enige bedrijf in Nederland alle soft en hard facilities in eigen huis. En doordat wij alles in huis hebben, zijn wij goed in staat de evolutie van Het Nieuwe Werken te stimuleren en opdrachtgevers te begeleiden en adviseren in de groei naar Het Nieuwe Werken.’

Hostmanship in mobiele vorm

Naast de mobiele website ‘Het Nieuwe Werken’ presenteert Facilicom er ook een specifieke ‘Hosmanship’ site. Facilicom is vorig jaar als een van de eerste facilitair dienstverleners een uitgebreid Hostmanship-programma gestart en heeft daarmee veel kennis en kunde opgedaan op het gebied van Hostmanship binnen het facilitaire domein.

‘Steeds meer organisaties erkennen nu ook dat de facilitaire dienstverlening de smeerolie van de organisatie is. Op de werkplek moet alles liefst schoon, heel en veilig zijn. Bovendien moeten medewerkers en gasten zich welkom en goed ondersteund voelen. Facilicom heeft hier de sleutel voor gevonden, en wel met Hostmanship.

Facilicom maakt graag inzichtelijk wat Hostmanship eventueel voor organisaties kan betekenen. Wij maken dat zichtbaar met onze nieuwe mobiele website’, vertelt Geert van de Laar. ‘Door het invullen van een aantal vragen wordt duidelijk gemaakt hoe Hostmanship kan bijdragen aan het succes van facilitaire organisaties’.

Informatie: www.facilicomcheck.nl

Reageren?