Gom Schoonhouden zet eigen leisure-tak op

schoonmaak

Gom breidt zijn activiteiten in de leisure-markt verder uit. Met de inrichting van een eigen leisure-tak en de benoeming van Dirk van Lieshout (accountmanager) en Patrick van der Veen (salesmanager) krijgt dit specifieke bedrijfsonderdeel binnen de schoonmaakdivisie van Facilicom Services Group zijn vorm.

Tijdens de jaarlijkse interne kick off van Gom werd al aangekondigd dat de leisure markt een segment is waarin het bedrijf verder investeert. ‘Wij zien grote toegevoegde waarde in het benaderen van de leisure-branche als specifiek segment’. vertelt Patricia Ghering, commercieel directeur van Gom. ‘Dit vraagt echter wel om goede focus op de specifieke behoeften in dat segment. De manier waarop wij accountmanagement in de retail hebben toegepast, toont aan dat dit voor klanten meerwaarde biedt’.

Gom richt zich vanuit zijn kennis op de schoonmaak, maar kijkt verder: ‘Wij kijken ook breder naar het totale accommodatiebeheer. Als onderdeel van Facilicom kunnen wij een totaalpakket aan facilitaire diensten aanbieden’, aldus Ghering.

De leisure markt is breed. Gom heeft ruime ervaring in evenementenlocaties, en is sinds vorig jaar landelijk actief bij theaters/bioscopen. ‘Nu richten wij ons op vakantieparken en hotels.” Met de aanstelling van Patrick en Dirk zetten wij een goede basis neer om deze bijzondere markt met de juiste focus te bedienen’. Dirk van Lieshout heeft ruime ervaring in de leisure-branche, en was bijvoorbeeld eerder verantwoordelijk voor de schoonmaak bij een landelijke keten van vakantieparken.

‘In deze markt is het van groot belang dat de schoonmaakwerkzaamheden eraan bijdragen dat de gast zich welkom voelt’, aldus Van Lieshout. ‘Dat is natuurlijk bij veel branches zo, maar helemaal in vakantieparken en hotels. De manier waarop Gom dit segment gaat benaderen en de investering in bijvoorbeeld Hostmanship geeft mij het vertrouwen dat wij echt het verschil kunnen maken!’.

Meer informatie: www.facilicom.nl

Reageren?