Goede start Cleandeal webshop

CleanDeal

Als je binnen de schoonmaakbranche aan schoonmaakprofessionals vraagt of ze open staan voor nieuwe ideeën en toepassingen, dan krijg je veelal een twijfelend antwoord. Waarom zouden ze veranderen als het goed gaat?

Dat is ook het antwoord wat CleanDeal kreeg voor lancering, wanneer er gesproken werd met verschillende toonaangevenden binnen de branche of een online leverancier wel zou slagen.

CleanDeal merkt op dat er verandering op komst is. “We zien 2 maanden na lancering dat schoonmaakprofessionals wel degelijk open staan voor vernieuwing. Hoe verklaar je anders dat we in maart 10.000 unieke bezoekers en reeds 250 kopende klanten hebben?” aldus Dirk Biesmans – webshop manager van CleanDeal.

Dirk Biesmans merkt dat de aanpak van CleanDeal als online bedrijf met offline dienstverlening werkt bij de schoonmaakprofessionals. “Klanten zijn gecharmeerd door onze persoonlijke aanpak (via mail, chat of telefoon), toegankelijkheid (07u00 t/m 21u00) en de snelheid waarmee we onze klanten kunnen verder helpen (voor 21u00 is de volgende werkdag in huis). Bij ons draait het niet enkel om verkopen, het voornaamste doel is onze klanten te kunnen verder helpen. En dat is de net de reden waarom ze voor CleanDeal kiezen”.

Meer informatie: www.cleandeal.nl

Reageren?