EW-white paper: kansen in multi-service

EW Facility Services

Onder de naam ‘In drie stappen naar een optimale klantbeleving in facility services’ publiceert EW Facility Services haar eerste whitepaper. De facilitair dienstverlener ervaart dat facility managers worstelen met de vraag hoe zij hun facilitaire diensten zodanig kunnen inrichten dat de klantbeleving omhoog gaat, zonder dan hun kosten meestijgen. Met deze whitepaper geeft EW Facility Services antwoord op dit vraagstuk.

Integrale visie op facilitaire diensten

Optimalisaties van facilitaire diensten zijn nog te veel gericht op single-service, terwijl volgens EW Facility Services kansen juist liggen in het beter afstemmen van de verschillende services.

Want hoewel afkomstig van diverse leveranciers, ervaart de eindgebruiker ze immers als één. Bestaat eenmaal dit besef, dan is het van belang inzicht te krijgen in de integrale klantbeleving. Hoe ervaren medewerkers en gasten de diensten en welke investeringen zijn nodig om de gewenste klantbeleving te bereiken?

Ervaring hotellerie basis hospitalityconcepten

Het marktleiderschap van EW Facility Services in de hotelbranche staat garant voor innovatieve hospitalityconcepten die zij succesvol heeft weten door te vertalen naar kantoor- en zorgomgevingen. Vanuit haar ervaring in deze branches introduceerde zij onlangs een nieuwe dienst klantbelevingsmanagement, opgebouwd uit de stappen ‘meten’, ‘verbeteren’ en ‘voorspellen’. De drie stappen die worden toegelicht in de whitepaper en volgens de facilitair dienstverlener leiden tot een optimale klantbeleving.

Meer weten? Download de whitepaper, aangeboden via het FMM rapportenregister.

 

Reageren?