‘Westfriesgasthuis nog gastvrijer met QR quality systeem Gom’

Sinds half maart wordt in het Westfriesgasthuis het QR quality systeem van Gom ingezet. Deze online applicatie biedt de gast de mogelijkheid om met behulp van hun smartphone direct feedback over de schoonmaak te geven. Op maar liefst negen key locaties in het ziekenhuis wordt het QR quality systeem ingezet.

Het QR quality systeem is uitvoerig getest, onder andere in het hoofdkantoor van moedermaatschappij Facilicom. Bij het Westfriesgasthuis wordt het doorontwikkelde systeem nu ingezet. Met het inzetten van QR codes is eenvoudig vast te stellen of de eindgebruiker tevreden is. Zo wordt de kwaliteit van de schoonmaak van onder andere toiletten, de entree en andere belangrijke ruimtes geanalyseerd. De meldingen worden anoniem gedaan en zijn daarmee zeer laagdrempelig. Het door Gom ontwikkelde systeem is onderdeel van Connect & Interact, een programma dat door Gom is opgezet om met informatiestromen zowel processen als de klantbeleving verder te verbeteren.

Informatie: www.facilicom.nl

Reageren?