Nieuwe huisstijl voor Blue Wave

Blue Wave

Productleverancier Blue Wave heeft ambitieuze groeiplannen. Binnen vijf jaar wil het bedrijf groeien van 7 naar 20 miljoen euro jaaromzet. Vanuit de kracht en het succes van de afgelopen jaren wil Blue Wave het goede behouden en zich verder ontwikkelen op gebieden waar kansen liggen. Het verbeteren van de huisstijl van Blue Wave is een van deze kansen.
Ferry van Sluijters, directeur sinds de oprichting van Blue Wave in 1996, licht toe: ‘De kennis van onze medewerkers is al sinds jaar en dag een vertrouwde pijler van ons succes door de meerwaarde die deze kennis toevoegt aan het facilitaire proces bij onze opdrachtgevers. Dat zal ook altijd zo blijven. Maar markten veranderen en opdrachtgevers hebben nieuwe vraagstellingen. Met innovaties, waaronder concepten op basis van bezetting, een belevingscentrum en onze ambities op het gebied van e-commerce, spelen we hier op in. Het nieuwe logo dat wij nu introduceren staat symbool voor deze én toekomstige innovaties.’

De nieuwe huisstijl is onder andere zichtbaar op de nieuwe website. Het online bestelsysteem van Blue Wave ondergaat eind 2014 de metamorfose.

Informatie: www.bluewave.nl

Reageren?