Werner & Mertz sponsort De Beste Schoonmaker

Werner en Mertz

Werner & Mertz Professional, producent van duurzame schoonmaakproducten voor professioneel gebruik, sponsort de verkiezing van De Beste Schoonmaker 2014. Eric Van Raemdonck, general manager van Werner & Mertz Professional Benelux, wil op deze manier het schoonmaakvak positief belichten. Op 11 juni zal De Beste Schoonmaker van Nederland en België bekend gemaakt worden.

Toen Kimberly-Clark, initiatiefnemer van The Golden Service Awards besloot een jaar te pauzeren, was er even paniek bij heel wat partijen uit de schoonmaakbranche. Het werd tijd om het heft zelf in handen te nemen. Petra de Bruin, van het Schoonmaakjournaal, neemt initiatief voor de editie van 2014. Samen met een aantal ambassadeurs  en met Werner & Mertz Professional en Numatic als hoofdsponsors verzorgt zij de wedstrijd.

Werner & Mertz  Professional en Numatic zijn beide hoofdsponsor van de verkiezing De Beste Schoonmaker 2014. De twee innovatieve bedrijven in de schoonmaaksector vullen elkaar perfect aan. Van Raemdonck zegt hierover: ‘Wij werken bewust samen met partijen die ook maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het past perfect in onze bedrijfsfilosofie en bij ons mvo-beleid om aan deze verkiezing bij te dragen: onze betrachting is om het schoonmaakvak in een positief daglicht te stellen.’

Op donderdag 8 mei zijn beide bedrijven aanwezig op ISSA/Interclean in Amsterdam.  Die dag zullen de tien finalisten van De Beste Schoonmaker 2014 bekend gemaakt worden.

Informatie: www.werner-mertz.com

 

Reageren?